Min första intervju...

Och det gick väldigt bra! :D Var väldigt nervös hemma, men påvägen in till Gärdet och vid själva intervjun så var jag lugn. Han lät väldigt positiv med, så jag får se hur det blir. Sedan var jag på Ikea i en jäkla massa timmar, höll på att somna eller nått, tog liksom tre timmar att rita upp ett jäkla kök! Åh seg personal!!! Men Hasse Aro kunde de hjälpa fort och utan problem typ. Idioter! Haha, sen så kom vi hem vid 21 eller nått och åt middag. Sen har jag bara suttit och dött framför datorn! Ska snart ta och sova, för imorgon ska jag upp till Umo och sen till Lisas lägenhet och måla. Andrea ska komma och hjälpa till med, skoj! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack bajsneta =D

2011-08-09 @ 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0