Hej...

Hemligheten igår var att vi (mina syskon plus Steffens kompisar) åkte in till en restaurang och satt och väntade på att han och hans tjej skulle komma. För hon hade lurat iväg honom och sagt att de skulle på bio, så han blev överraskad av att vi satt där. För planen var att vi skulle ha gått ut nästa helg. Dock så började jag bli sjuk på restaurangen men jag följde ändå med vidare till Patrick's. När jag kom hem så hade jag sån huvudvärk så att tårarna nästan kom, kändes verkligen som om hela huvudet skulle sprängas närsomhelst. Sen när jag vaknade imorse så gjorde det fortfarande ont, så tog en tablett och sen låg jag och sov väldigt länge, nu är den i alla fall borta, men känns fortfarande i bihålorna. Får se om jag orkar gå på matchen ikväll, ska ta och duscha nu och förhoppningsvis mår jag bättre sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0