Stoppad av polisen!

Jag och Vilse gick ner till Rudan och startade grillen sålänge. Sedan så kom min syster och Andrea efter en stund. Satt i solen (som sedan gick i moln) åt grillad kyckling, sallad osv. Sedan drack jag cider, fast bara 2,25 xD Matade änder gjorde vi med xD Trevligt tyckte jag i alla fall att det var. Sedan blev det kallt, så då gick vi ner där brasan var, fast den hade de inte tänt än, men köpte sockervadd ;) Sedan gick vi hemåt. Då kommer en stor polisbil förbi och stannar vid vägkanten, går efter mig, Andrea och min syster. Så ropar dem tjejer! Så vi vänder oss om. Så frågade de vad vi hade i påsen. Fast som tur var så hade min bror tagit med sig all alkohol när han gick hemåt. Så vi hade bara smutsiga tallrikar och bestick xD Haha så då svarade de. Ja det får man ju ha! xD Haha! ^^ Så skrattade de ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0