Snart dags att krypa...

Ner under täcket. Har världens migrän och tabletten hjälpte inget. Illamående är jag med, men hoppas jag slipper spy. Imorgon kommer gudföräldrarna och deras son över på middag :) De brukar komma på besök när jag har fyllt år.

En sak som jag irriterar mig på när det kommer till alkohol. Jag är ingen som super några mängder alkohol och har aldrig varit full. Detta tjat kring att jag skall dricka mer, eller att visa inte tror på att jag aldrig har varit full. Det känns som kvällarna mest bara går ut på att sitta och säga att jag inte vill dricka. Alkohol är ändå inte bra för kroppen så varför då dricka det. Däremot så har jag inga problem med folk som dricker det, men själva grejen med att supa sig full känns bara onödigt. För självklart så var det folk igår som tjata på att jag skulle supa mer, men det gjorde jag inte ändå. Känner också att min kropp inte klarar av alkohol, börjar må illa efter några klunkar och jag har ingen längtan efter att ligga på toagolvet och spy, nej tack. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0