Magen...

Är ingen snäll mot mig idag xD Fy fan nu krampar det för fullt :( Har mått illa hela dagen, men inte gjort det där "mysiga" inne på toan i alla fall xD Får hoppas jag mår bra imorgon då ^^ Har ingen vanlig skoldag imorgon utan vi ska till Skansen. Då får man ta med sig barn och sånt om man vill, men från början så skulle jag ha utvecklingssamtal senare på eftermiddagen, vilket de ändrade igår. Så då kände jag att det inte var någon ide att fråga kusinbarnet xD Han var med förra året nämligen :) Jag hoppas att jag mår bättre imorgon i alla fall ^^ Så jag kommer iväg. Sedan blir det iväg till polisen och hämta passet och sen hem och plugga hela kvällen, för imorgon ska mitt pm in till talet i svenskan och på fredag håller vi i det ^^
Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0