Imorgon...

Ska jag och Sandra åka ut till Värmdö och träffa Maria och Sophia. ^^ Fast det är skit segt att åka enda dit bort, tar hur lång tid som helst :O Ska åka vid 11.31 ^^ Och då är jag i Värmdö 13.20 eller nått, skit segt ^^ Tur att jag får sällskap av Sandra sen från Slussen ^^ Sedan ska jag hem eller ska jag gå ut ;) haha nä skoja ^^ Vad ska jag göra där ute alldeles själv! :O Sedan på lördagen ska jag till min moster och kusin. Kusinen ska konfirmera sig vid 00.00 på natten mellan lördag - söndag. Så sover över där sen och på söndagen är det fotboll. Så åker direkt därifrån till matchen sen ^^ Snart är det dags att sova känner jag, gick ändå upp 07.30 och då sov jag inte så många timmar heller.
Sov så gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är på Neta vi kan båda gå ut =D

2011-04-22 @ 00:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0