Imorgon...

Väntar nationella i svenska b, den skriftliga delen. Skall nog gå bra, hoppas jag. Har letat rätt på mallar för t.ex. krönika, debattartikel osv. Så jag kan vara helt säker på dem när jag väl sitter där imorgon och skriver. Sedan har jag läst en hel del krönikor på internet, för det var länge sedan som jag skrev en sådan. Temat är kommunikation, något som jag tycker är ett bra ämne, då vi till och med läser en kurs som heter kommunikation just nu i skolan. Texterna handlade dock mycket om vampyrer, något som inte intresserar mig något. Jag känner mig inte nervös inför att skriva i alla fall och jag hoppas att det ska gå hur bra som helst imorgon! Nu ska jag nog ta och duscha sedan ska jag lägga mig och läsa texterna igen.
Sov så gott!
Imorgon är sista dagen som jag är 17, sedan räknas jag som vuxen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0