Igår...

Så satt jag och "pratade" med Conny under kvällen, trevligt :) Saknar honom, även fast vi inte är tillsammans så saknar jag honom som kompis, för känslorna har försvunnit för många månader sedan. :) Lär nog alltid vilja ha kontakten med honom, för han betyder ändå mycket för mig. :) Så han kommer nog till Stockholm i maj/juni? Tror jag :) Kan han hämta sina saker med xD Och så kan vi fira båda två, jag fyller år den 15 april och han den 3 maj. ^^
Idag vaknade jag upp lagom pigg faktiskt :) Och utan huvudvärk, idag på eftermiddagen ska vi iväg på teater med barnen ^^ Fast jag vill bara att dagen ska rusa iväg så jag kan komma hem :) Vill ha helg, orkar inte med praktiken, fast sen är det bara fyra dagar kvar av den! Juste idag är det exakt två veckor kvar tills jag fyller år ;D Haha! ^^ Vill fylla 18 nu, ska bli skoj :)
En spegelvänd bild xD
Ha en toppen fredag :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin Agneta :) <3

2011-04-02 @ 22:17:54
URL: http://mellies.devote.se
Postat av: Agneta

Tack vännen, du med :)

2011-04-02 @ 23:18:47
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0