Hej :)

Hade det bra igår :) Vi gick bara till Sjätte tunnan. Drack två cider under hela kvällen, sen vatten :) Så vi satt och pratade hela kvällen, fram till 2, sedan kom pappa och hämtade oss, snällt :) Fick ett par leggings av min syster och av Vilse fick jag presentkort på Finest tattoo på 500 kr :D Så nu är jag sugen på att tatuera mig under sommaren ändå ;P Vaknade idag vid 10 och gick till banken med mamma, fixa internetbank, nu när pappa inte längre har hand om mitt konto xD Sedan gick vi ner till öb och in en sväng på centrum och det känns verkligen som sommar ute, underbart :)

Kommentarer
Postat av: Helina<3

Hej! kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar! Komenterar din oxå då<333

KRAM /HELINA!

2011-04-19 @ 10:53:10
URL: http://helinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0