Äventyr ;)

Skulle ha åkt med 16.01 tåget. Får sedan ett sms av Zahra att de kommer missa det tåget. Då åker jag till Västerhaninge istället för där bor dem ^^ Sedan skyndar de sig för att hinna med nästa, men går på fel tåg. Så jag ringer till dem och säger att jag går av vid Handen (där jag bor) så går jag på nästa, fast vi hann ändå i tid med biljetterna som tur va :) Filmen var bra tycker jag, men fortfarande lite mysko att visa saker har hänt på riktigt :O Har haft det trevligt i alla fall :) På vägen hem så pratade jag med Manuel också i telefon, mysigt :) Sedan så lagade jag en tomatsoppa åt min syster, så nu vet du för bövelen hur du tillagar det! ;) Imorgon väntar praktik, sedan på kvällen är det dags för derby och Allsvenskpremiär för Djurgårdens del :D ÅH! Längtar, fast det är alltid nervöst inför ett derby, speciellt mot ärkerivalerna! Djurgården kommer vinna i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: elise

Hihihiih... (a) Förlåt Agneta! ;)

2011-04-09 @ 01:15:36
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0