24/4...

Hej :) Vakna för en timme sedan eller något sådant. Fast då hade jag vaknat några gånger redan ^^ Ska snart ta och duscha och äta frukost/lunch, får nog bli någon blandning. Ska göra äggröra och äta rökt lax till :) Måste ta och duscha också. Iväg till centrum ska jag med, mamma ville att jag skulle köpa en sak åt henne (de är på landet). Sedan på eftermiddagen ska jag iväg till Hammarbysjöstad, till min moster och kusin. Kusinen ska konfirmeras vid 00.00, så ska äta middag hos dem, sen sover jag över där. Får inte åka hem själv mitt inatten för mamma och moster xD På söndag är det fotboll så då ska jag och syster iväg på det. Sedan ska vi nog gå ut ^^

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: de har jag inte sett :O men tack för tipset, ska kolla igen :)

2011-04-23 @ 13:41:32
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0