Varit trött...

Nästan hela dagen. Sedan var det ganska rörigt och skrikit på APU:n idag. Så det tar på krafterna. När jag kom hem tittade jag på Unga mödrar. Tycker det programmet är jätteroligt och intressant.^^ Sedan råkade jag somna på soffan. Jag skippade middagen idag, blev ändå bara rester och ingen lax! :O Taskigt. Det var för mycket på mamma jobb så hon hann inte köpa lax idag. Men förhoppningsvis får jag det imorgon. Mina föräldrar tyckte säkert att jag var taskig som inte åt! Men jag vill inte ha korv och annat blä! Fast man känner att hungern börjar komma så kanske bara skall ta och göra nuddlar eller nått... så jag inte dör av hunger imorgon när jag vaknar. Ska bli skönt snart har jag tagit all penicillin, för medicinen gör mig extra trött också. På fredag får jag lön! :) Fast jag har fortfarande kvar ett par tusenlappar på banken. Men alltid roligt att bli rikare! Skall nog köpa ett par jeans, har tittat lite på nätet och sett skitsnygga G-star jeans. Åker nog in till stan på lördag och tittar efter dem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0