Usch...

jag mår verkligen ingen bra just nu! Har en väldigt jobbig förskylning. Hade velat vara hemma från plugget idag, men om man inte går dit så missar man för mycket. När pappa väl stod och lagade mat och han började hacka korriander höll jag på att spy. Tålde verkligen inte den STANKEN just nu! Som tur var hade han inte i det i maten, för då hade det nog slutat med att jag hade legat och spytt hela kvällen! Gud så mysigt detta inlägg blev nu då! xD Däremot fick jag byta plats för att komma så långt ifrån skålen som möjligt med den där äckliga busken i xD Usch ryser fortfarande och mår illa nu med. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon, men skulle nog inte tro det, för nu börjar den bara bli värre och värre för var dag som går, elakt :/ Aja, såg på Smallville förut! :) Det var i alla fall bra. Blev däremot tvungen att spela in Legend of a seeker, så får se på den imorgon! :) Älsklingen hade redan sett fem avsnitt från säsong två och sa att de var bra hitills i alla fall :) Så får hoppas på det! Nä skriver mer imorgon, nu måste jag fokusera på att bli friskare ;)



Sov så gott sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0