Trött

Ändå så sov jag 8 timmar inatt, men när jag vaknade så ville jag verkligen inte gå upp. Var så enormt trött. I skolan var jag också trött, höll på att somna när vi tittade på en dokumentär om litteraturens historia, var inte så roligt att höra på när man knappt kunde hålla upp ögonen. Efter skolan åkte jag och simmade! Blev glad för jag lyckades simma en km på 39 min, tyckte det var duktigt :) Innan hade jag 42 minuter så! Var hemma ett tag, sen vill min bror att jag skall följa med honom till Länna köpcenter. BLÄ! Ville sova på bussen hem sedan! Blir galen på tv10 också... vi skall ha den kanalen och man måste ju göra en kanalsökning, men det verkar ju inte funka! Får prova sen när matchpratet skall börja, för jag vill ju inte missa matchen direkt! Kim Källström skulle få börja idag i alla fall! Bäst för Hamrén att han låter Kim få börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0