Trött

Är väldigt trött, skall nog ta och krypa ner under täcket och läsa. Sedan får jag se om jag orkar se hur det går för dem i idol. För jag har sovit ca 6 timmar varje natt, denna vecka. Behöver sova 8 timmar för att jag skall vara människa ;) Känns lite konstigt att jag har min sista APU dag imorgon. Samtidigt så vill jag veta vilket betyg jag skall få. Fast jag hatar att prata betyg. När man väl skall få veta det. Speciellt i en sådan här situation, där man egentligen blir betygsatt hur man är som person/pedagog. Det blir mer personligt än när man får tillbaka ett matteprov t.ex. ^^ Nä nu skall inte jag babbla mer, utan nu skall jag hoppa ner i sängen!



Guten Natch! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0