Tre år...

och fyra månader idag med dig hjärtat! ♥ Tycker att månaderna rusar iväg! Och det känns som om det inte var så länge sedan som vi träffades för första gången! Glömmer aldrig den dagen! Och hur ledsen jag var när du åkte hem! Nu är den där ledsna känslan tillbaka, nu när vi inte ses så ofta. Men när man tänker framåt så blir man glad och blickar tillbaka på de fina stunderna vi har! Jag hoppas att jag snart är hos min älskling igen! Skolan får gärna rusa iväg... har tänkt att flytta dagen efter det att jag har tagit studenten! :) Fast det är ju hela 2 år kvar ca. Tråkigt! Men kommer bli så underbart när tiden väl har gått! :)

Älskar dig mest av allt Conny!♥



Från första gången vi träffades! Massa mys! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0