Tråkigt med resan...

Till och från min APU, det tar en timme att åka, sedan skall jag gå i några min med. ^^ Det är skit segt! Vill komma hem fort. Mådde ingen bra igår kväll, mitt huvud höll på att sprängas! Sedan vaknade jag med den äckliga huvudvärken med... så då tog jag en tablett. Men jag blir alltid så känslig mot ljus då, så var tvungen att ha det släckt överallt typ! ^^  Djurgården vann också igår :) Såg inte matchen, men läste i tidningen att det var rättvist att DIF vann! Sedan fick jag höra att Djurgården hade flera chanser från min pojkvän, som såg på matchen framför tv:n! Saknar honom massa! :(♥ Vi lär inte träffas förrän 8/10... lång tid kvar! Då skall han förmodligen komma upp till Stockholm. Åh, jag vill verkligen bli klar med skolan, nu när man har varit med 0 - 8 månaders bebisar hela dagen så får man själv "bebissug" Haha, fast det är många år kvar tills jag skall skaffa barn. Eller jag skall vara klar med gymnasiet först i alla fall! Haha, kunde knappt äta någon middag idag. De gjorde hemmalagade hamburgare. Bara det att vi har ätit det så himla mycket, så jag har tröttnat på det, mår bara illa av att känna lukten från den. Så jag tog bara köttet och sallad och åt mest bara gurka haha ^^ Jag är mer tokig i kyckling eller lax och skaldjur! ^^ Men imorgon skulle jag förmodligen få lax, gott för det var ett tag sedan nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0