Sov gott!

Nu skall jag ta och krypa ner under täcket och läsa lite om jag orkar. Sedan så skall jag åka iväg och ha min APU imorgon. Dock så stänger öppna förskolan 14.00 imorgon. Men då skall jag sitta och planera min aktivitet som jag skall leda någon dag! :) Så jag kommer i alla fall hem lite tidigare förmodligen. Jag blir bara mer och mer tränings sug för varje dag som går. Vill verkligen hoppa ner i bassängen och simma i minst en timme! Förhoppningsvis så skall jag orka det på lördag. Bara det att jag helst skall ta det ganska lugnt i helgen i och med att kroppen är som mest mottaglig för bakterier tre dagar efter dess att man slutat tagit penicillin!



Gammal bild på mig! Tror jag var 12 - 13 år där ^^

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: nilo

Va sööööööööööööööööööööööööööööööt!!! :D

2010-09-23 @ 00:29:34
Postat av: Khosro

du suger.

2010-09-23 @ 00:29:58
Postat av: elise

Jag kommer ihåg den! :D Haha, shit länge sen eller vad? Fan tiden går så snabbt.

2010-09-23 @ 17:04:50
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0