Snart dags...

Att sova! Först skall jag se hur det går i idol. Sedan skall jag nog läsa lite gran. Samurai Deeper Kyo börjar bli riktigt spännande. Skall upp klockan 06.00 imorgon, börjar 08.15, så skall vi ha ett möte direkt på morgonen, för att prata om hur det går typ, sen kommer min lärare. Bara det att jag tycker inte om sådana möten. Hatar att ta ögonkontakt med andra människor, tycker det är jätteobehagligt! Så då vill jag hellre skratta än att söka kontakt. Fast det går nog bra, kan man hoppas. Synd att Djurgården förlorade idag mot mjällby. =( Fast den viktigaste matchen är ändå på söndag. Den skall de vinna! Annars blir jag riktigt arg!
Nä nu skall jag ta och lägga mig i sängen och se hur det går i idol!


(Vid sommarstugan!)

Sov så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0