Snart är valet över...

Tycker det är jättetråkigt att det saknas ca 6 månader tills jag får rösta. Men det är värre för dem som fyller år imorgon ^^ Undra vilken sida som vinner, men hörde att det kanske inte skulle vara klart förrän onsdag?! Då blir jag arg i såna fall, man vill veta idag! ^^ Imorgon spelar Djurgården mot danskarna (malmö). Hoppas på vinst för Djurgården. Jag går på matchen om min syster är frisk, annars orkar jag inte. För jag orkar inte åka hem från APU:n och sedan tillbaka in till stan igen, det känns onödigt. Så jag hoppas hon blir frisk, annars blir det ingen fotboll imorgon heller :( Men man kan alltid hoppas att hon mår bättre, för jag vill verkligen se på fotboll nu!


Rödgrön eller blå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0