Skolan, APU och hem

Var till skolan idag, hade svenska c, sen var det lunch och efter det så hade vi mest bara snack om APU:n. Jag är glad för att jag fick en öppen förskola, men den ligger borta i Blackeberg?! Tar en timme för mig att åka dit... lite segt, men men... det är bara två veckor så jag överlever. Vi fick i alla fall sluta en timme tidigare :) Sen när jag kom hem så fick jag hjälpa pappa med maten. Skulle mest bara göra potatisar till klyftor och in i ugnen, sen fick jag hjälpa till att rulla grekiskapannbiffar. Vi gjorde de avlånga istället för platta, det funkade det med! ;) Nu funderar jag på om jag skall ta kraft till att städa mitt rum, eller om det får bli imorgon istället. Är ledig imorgon :) Sen på eftermiddagen skall jag vara med Andrea :) Trevligt!



Andrea och jag, flera år gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0