Ska nog ge det en chans...

Och gå till skolan imorgon, är ändå ledig på fredag, så det är inte så farligt då med en dag i skolan denna vecka. Synd att Djurgården förlorade idag :( Såg inte matchen, vi köpte inte den idag. Men tur det annars hade jag varit förbannad förmodligen. Men det känns skönt att veta att Djurgården kommer vara kvar i Allsvenskan! Nästa år skall vi vara i topp 4, för nu börjar DIF komma igång! :D ÄNTLIGEN! En annan rolig sak var att aik fick spö i hockeyn! 1 - 5... haha, de har ingenting alls i Elitserien att göra! :) Däremot så är jag ingen super hockeymänniska, brukar ha koll på resultaten och läsa om det på texttv, men sen så har jag inte så stor koll. Utan det är fotbollen som har intresserat mig mest, spelade fotboll i många år förut också. Men blev skadad och fick problem med illamående när jag sprang och åt. Sen blev det aldrig att jag kom tillbaka tyvärr =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0