På tre minuter...

Vände Djurgården idag och vann mot gnällbältet (Örebro) :D
Var inte där idag:( Mår alldeles för dåligt för att göra någonting alls egentligen. Men imorse så orkade jag i alla fall göra pannkakor. Grejen är bara den att jag är ganska duktig på att laga mat och baka, älskar att göra det. När det däremot kommer till pannkakor så suger jag, eller de smakar gott, men de går ofta sönder haha xD Men det funkade ändå :) Snart skall vi äta något av det som jag älskar mest, nämligen kyckling/rotfruktsgratäng. Det är jättegott! Fast jag älskar typ allt som har kyckling och jordärtskocka :) Åh, nu blev jag plötsligt jättehungrig! Min förskylning har bara blivit värre och vi som skall ut och vandra och övernatta vid Stensjödal på tisdag. Grejen är att du måste vara med på den, om man inte vill riskera att få ig i kursen och det vill jag verkligen inte! Har bara VG och MVG:n just nu :) Så skall det fortsätta också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0