Hej :)

Idag har jag haft APU, nu är det dock bara två dagar kvar på den. Sedan får jag äntligen veta mitt betyg för denna APU :) Hoppas självklart på ett MVG. Sedan träffade jag Sophia. Vi gick till Marabouparken i Sundbyberg. Gick in och sa hej till de på Taxi 020 också, kontoret ligger precis där så. Tog lite foton på parken, den har blivit utnämnd till Stockholms finaste park om jag minns rätt. Dock föredrar jag Humlegården :) Tog även någon bild tillsammans på oss. De blev dock inte så bra, blev väldigt suddiga. Så de är inga roliga att lägga upp!
Föresten Jay i idol! Åh, hans röst alltså, SÅ JÄVLA BRA! Om inte han går vidare idag så är det något fel på dem som röstar xD Jag ringde faktiskt på honom, för första gången iår. Så jag håller tummarna på att han går vidare :)



Löven var fortarande ganska gröna, men började bli gula på visa träd! Tycker det är det finaste med hösten, när löven ändrar färg, känns mysigt!



Ett löv som låg på vägen!



Mysig liten stuga!



Träd!



En liten Sophia! :)



Här började löven bli mer gul/orange! :)

Kommentarer
Postat av: sophia

bilderna blev bra, ahahahahah bilden på mig....... xD

2010-09-30 @ 11:44:14
URL: http://persahabatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0