God natt!

Mår piss dåligt. Hatar att man måste gå på vandringen för att inte riskera att få ig i kursen. Imorgon skall jag gå upp klockan 7 och packa det allra sista. Sen skall jag möta klassen vid stationen, jag slipper åka in till centralen. För de skall ändå till den pendelstationen som jag bor vid! Väldigt skönt! Nära sen när vi skall hem på onsdagen också :) Jag får hoppas på att jag kommer levande till stensjödal! Haha, så jag inte hamnar i något dike ;) Vi skall i alla fall vara i en gammal stuga, som inte har någon el och inget rinnande vatten. Utedass... fy fan! Teckningen skall tydligen suga där också, så får se om mobilen ens kommer funka. Men man kan ju alltid hoppas... fast jag överlever nog! Nä nu skall jag ta och läsa och sedan sova, så jag är något pigg imorgon! :)


(Såhär tror jag stugan ser ut, i alla fall den som jag fick upp på google!)

Sov gott! Hörs på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0