God morgon/God natt!

Hej! Idag så åkte jag halv åtta hemifrån. Skulle börja halv nio. Var dock framme på Jensen Västra klockan halv elva ca. För mellan Årstaberg och Stockholm Södra så blev tåget stillastående i två timmar, pga att en elledning hade snurrat runt tåget och den var på 16 000 volt, så där fick vi sitta i två timmar. Inte så kul. Väl framme i skolan så var idrotten nästan över, var bara med på typ hejdå och fick veta vilken nivå jag ligger på. Just nu har jag ett väldigt starkt VG :D Men kunde sikta mot ett MVG trodde hon! :) Sen så hade vi ett hål på två timmar. Åt en soppa till lunch, gott! Pratade med min älskling också! ♥ Väl hemma sen så fick jag laga middagen, i och med att mamma inte mår så himla bra än. Fast det var lugnt, bara det att det hade varit lite skönare om jag varit piggare. Skulle göra något med kyckling, så gjorde en kycklingcurry gryta, som var god och gick fort att göra! Idag blev jag även klar med mitt personliga brev och min syster hjälpte mig att fixa den lite gran. Så nu har jag bara ett läxförhör att plugga till som är imorgon! Fast det är ganska lätt, handlar om miljö som barnen är i och hur det påverkar dem. Imorgon hoppas jag att jag skall hinna simma. Fast jag hinner inte innan, för jag måste åka tidigare till plugget för att vi skall ha en interjuv. Så får se hur trött man är sen vid fem efter skolan!



(Gran Canaria 2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0