God morgon!

Nu skall jag börja göra mig iordning för skolan, känner mig lagom pigg och tror att jag klarar av att vara i plugget idag. :) Jag vill inte heller missa för mycket, om du är borta i en dag så har du missat jättemycket ibland. Fast min linje är lätt att ta igen saker som man missar. För vi får inte läxor/uppgifter så ofta som man behöver ta med sig hem, utan man brukar hinna det mesta på lektionerna. Däremot så brukar det vara att man skall skriva loggbok varje dag, under sin APU, suger! För då gäller det hela tiden att tänka varför gjorde barnet så? osv.
Usch det känns som om jag har fått ett myggbett på foten, första för iår isåna fall. Bara det att de brukar aldrig klia när jag blir stucken :S Men nu kliar det jättemycket!

Skriver lite senare, måste äta frukost nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0