Doktorn...

Sa att jag hade bihåleinflammation och fick därför penicillin. Oftast så känner man sig bättre så fort man börjar äta det, så det känns skönt i alla fall... i och med att nästa vecka skall jag ut på en två veckors lång APU :) Skall bli kul, vet dock inte vad jag får än, om det blir öppen förskola, parklek eller fritidsgård. Jag hoppas på öppen förskola, men min lärare sa att det var väldigt svårt att få apu där. Skall förmodligen ge mig iväg till skolan imorgon, måste i alla fall till en lektion imorgon. Den som vi får veta vår APU på. För det är alltid så mycket papper och sånt som man skall ha. För på fredag är vi lediga skönt :) Juste fick världens äckligaste hostmedicin, den smakar lakrits och är jättesöt! BLÄ! Jag tycker om lakrits men inte som flytande medicin ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0