Dags att sova...

Eller aa snart. Måste se först hur det går för "idolerna". Jag hoppas att Jay och Minnah går vidare. Minnah kommer ifrån Hallstavik. Där uppe bor nästan hela min släkt, i alla fall från pappas sida, annars är det bara mormor och morfar från mammas. Sedan vet pappa vem hennes pappa är, om jag har fattat det hela rätt. Min släkt där uppe vet i alla fall vem hon är xD Usch, har fått huvudvärk. Fick det när jag åkte på pendeltåget hem från Sundbyberg, inte mysigt alltså! Sedan bjöd jag nästan alla i familjen på asiatiskmat! Min var jättegod. En stark kycklinggryta. Namnam! ^^ Bror ville betala själv för sin mat. Så då fick han väl göra det.



Sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0