30/9

Idag är sista dagen på september detta år. Shit, denna månad har verkligen rusat iväg. Hoppas på att hela hösten/vintern gör det! Tycker inte om kylan. Idag var det nästsista dagen på APU:n, kommer kännas lite småtråkigt att sluta ha praktiken där. För det är verkligen en rolig miljö att jobba i. Nästa termin skall vi ut 4 veckor, då är det antingen förskola (dagis), förskoleklass eller fritidshem. Vill nog helst prova på förskolan en gång till. Fast de lite äldre barnen 4 - 5 åringarna. Jag har lust att gå ut på en promenad, men får se om jag orkar, är lagom trött och vill helst bara sova typ! ^^ Sedan måste jag skriva loggbok också. Då skall jag mest bara skriva om hur man går tillväga vid olycksfall/brand, lagar och bestämmelser. Sådant tråkigt. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0