27/9

Nu är det bara fyra dagar kvar på min APU! Tiden går väldigt fort. Imorgon skall min lärare komma och hälsa på också. Jag måste skriva min loggbok ganska snart också. För klockan 19.00 har vi tvättstuga till 22.00. Fast först hoppas jag på att jag hinner äta middag. På lördag fyller pappa år, så måste köpa en present till honom någon dag. Söndag då är det derby, Djurgården - gnaget. Så jag skall dit och se när DIF Spöar skiten ur solna-asen! Min hals och näsa är ingen rolig idag, jobbade med gips idag nämligen och damm från gipset måste ha åkt in när man andas, så det känns lite irriterande! Jag får tyvärr inte berätta något om min APU, men måste bara säga att det finns en liten pojke där som är så himla söt! :) Fast alla barn där är söta, men han är extra söt och han lekte med mitt halsband idag ^^ Den tyckte han var mer intressant än leksakerna! Jag skriver senare! Nu måste jag hinna göra lite annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0