24/9

Idag fick man lön! :D WOHO! Så nu är jag rik ;) Har varit ganska mycket att göra just idag. När jag skulle åka hem från APU:n så strulade pendeltåget så fick sätta mig på t-banan igen och åka till Gullmarsplan så hämtade pappa upp mig där istället. Sedan åkte vi iväg till maxi och åt + idol. Nu måste jag skriva en logg och en utvärdering, har ingen lust alls. Har alltid varit så på fredagar när det är APU och det kommer till att skriva logg. Vet inte riktigt vad jag skall skriva idag heller, har hänt mycket och sånt, men mycket har man redan skrivit i de tidigare. Fast det kommer säkert bli ganska mycket tillslut ändå ^^ Nä nu måste jag börja... ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0