23/9

Har inte hunnit skriva förrän nu! Efter APU:n så gick jag och mamma till centrum. Var tvungen att köpa vattenfärg och prova mig fram med sockermålningar, skall nämligen ha det som aktivitet imorgon. Skall bli intressant och se hur det blir! Sedan köpte jag även en kofta som är mysig men orkar inte visa den just nu! Gör det kanske imorgon. Eller på lördag... skall nämligen in till stan och förhoppningsvis hitta ett par jeans! :) Tiden går verkligen fort på APU:n i alla fall, imorgon har det redan gått en vecka och då är det bara en kvar sen :O Undra vad jag kommer få för betyg, känns så svårt att få ett mvg i dessa ämnen men tycker att jag har hjälpt till med mycket och försökt leka så mycket som möjligt med barnen. Fast det är svårare här att leka med dem i och med att de leker för det mesta med sina föräldrar! Men det skall nog gå bra. Sen på tisdag skall min lärare komma och hälsa på. Men att vara på Öppna förskolan de första dagarna kändes lite konstigt, man gick mest bara omkring och inte gjorde någonting. För här behöver man inte säga till något barn osv. Men det blir bara roligare och roligare för varje dag! :) Tycker nästan att detta har varit den roligaste APU:n! Just för man både får vara med barn och vuxna. Nä nu måste jag ta och sova! Klockan börjar bli ganska mycket. Segt känns som om man aldrig hinner göra något nu när man har APU:n. Så det skall bli skönt med helg och få sova! :)



Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0