20/9

Hej, idag har jag haft min första dag på APU:n och det har nog gått bra. Men det är väldigt stor skillnad på en öppen förskola än på en vanlig förskola. Du leker inte med barnen här, utan du iakttar dem mer bara och håller några aktiviteter för både barnen och föräldrarna. Men jag kan inte berätta något om min APU i och med att man har tystnadsplikt. Men det har gått bra i alla fall! Blev ingen fotboll idag heller, min syster mår fortfarande dåligt. Plus att min förskylning börjar bli jobbig, vet inte om det är för att jag inte sov så många timmar inatt. Som efter middagen, så la jag mig på tre stolar i köket och lyckades somna haha ^^ Skrev precis klart min logg som jag har skickat in till min handledare och nu skall jag skriva en sak till idrotten, skittråkigt, men såg att den skulle in imorgon så nu är det dags att skriva! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0