11 september

11 september kommer nog alltid kännas som en "orolig" dag. Anna Lind dog och world trade center rasade ihop. Var inte så gammal när det hände, men minns bara att överallt på tv, såg man bara när flygplanet störtar in i tornet. Hemskt.
 Men nu om annat... idag mår jag lite bättre, fick äntligen sova ut. Sov till nästan halv tolv idag. Behövdes antagligen när man har ett virus i kroppen så. Idag har jag inte gjort så himla mycket. Tittat på tv, spelat spel, tagit det lugnt och lagat mat xD Det är bara jag och syster hemma... mamma och pappa är på bröllop och kommer hem imorgon och bror är hos en kompis. Fast för mig gör det inget, tycker det mest är skönt xD Har ätit massor av is idag med, jag är typ beroende av is. Kan få abstinet efter is om jag inte får det, alltså det är sjukt :P Haha men jag äter is varje dag xD Idag har det dock blivit flera än normalt bara för att det är skönt när man har ont i halsen att få nått kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0