Woho!

Jag hittade trattkantareller, vilket jag trodde att det var :) Fast det var inte så himla många. Vi fick ihop 8 dl blåbär. Jag och mamma plockade ofta blåbär när jag var mindre, sisådär 3 - 5 år. Bara det att min motorik inte var så himla bra då. Så jag brukade alltid tappa ut mina blåbär. Tillslut så var det så att jag fick lägga i några bär i min bunke, sedan efter ett tag hällde vi över det till mammas! xD Nä nu måste jag börja göra mig iordning till matchen, måste gå om ca 20 minuter så! :)

Blåränder går aldrig ur Järnkamin
Blåränder går aldrig ur Järnkamin
Vi följer er i ur och skur för blåränder går aldrig ur vi sjunger sången om och om igen ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0