Vart skall jag börja?

Inatt tog det slut mellan mig och Conny! :( Så mitt hjärta har gått i tusen bitar känns det som. Fast jag förstod att detta skulle hända förr eller senare, för han har förvarnat mig om det. Vi har valt att vara vänner. Visst det känns såklart skit jobbigt, vi har varit tillsammans i snart tre och ett halvt år. Än har jag inte velat ta av mig min förlovningsring. Fast den skall väl av tillslut när jag känner mig redo. Jag älskar Conny något så enormt mycket. Sedan hoppas jag att han någondag skall hitta tillbaka till mig, fast det är förmodligen önsketänkande. Kommer alltid finnas där för dig i alla fall! Du betyder allt för mig, vill skriva älskling, fast vet inte om det är fel?! För du kommer alltid vara min älskling även om du är min vän eller pojkvän! Nu är det jobbiga kvar, att resa sig ifrån detta och kunna gå vidare, fast tiden läker sår! Tack för den underbara tiden med dig, allt man har lärt sig och få dela sin kärlek med dig. Du var/är min första riktiga kärlek!


Kommentarer
Postat av: elise

:( Finns här för dig bara så du vet, förstår att det måste vara jätte jobbigt just nu! <3

2010-10-28 @ 20:02:53
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/
Postat av: Agneta

Sv Elise: Tack vännen min :) Fast jag har "läkt" ganska bra, för jag har vetat att detta skulle ske ganska snart. Så har redan kunnat komma över depperioden ganska mycket som tur är! :)

2010-10-28 @ 22:16:07
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0