Trött

Sitter och gäspar för fullt! Fast jag gick upp tidigt idag så, före 8 så ^^ Ska ta och gosa ner mig under mitt blommiga täcke och min fluffiga och mysiga filt ^^ Ska läsa som vanligt, sedan imorgon skall jag iväg till min bästavän :) Skall intervjua hennes mamma om inskolningsfrågor, sedan skall vi hitta på något jag och Andréa :) På söndag är det dags för dop.

Juste en annan sak, som gjorde mig riktigt glad idag! Hade coachsamtal idag i skolan (istället för mentor så har vi coach på Jensen och vi har samtal med dem en gång per termin) Då sa hon att jag var en väldigt lätt tjej att sätta betyg på, just för att på lektionerna så visar jag MVG nivå och i det som jag säger när vi har diskussioner att jag kan tänka steget längre! Blev jätteglad att få höra den kommentaren :)

Nä nu skall jag lägga mig! :) Sov gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0