Tränat...

Köpte gymkort idag :) Så nu räcker det i 12 månader. Började med att träna armarna. Fan vad man har tappat på biceps märkte jag. Fast det går förhoppningsvis bättre nästa vecka. Triceps hade jag dock knappt tappat något i alls, skönt! Orkade göra lika många situps som vanligt också ^^ Imorgon skall jag åka och simma innan skolan, så nu blir det mycket träning. Får hoppas att jag håller mig frisk nu bara! :)

Det var mysigt att ha sin älskling här! Nu väntar jag mest bara på att jag skall få åka ner till Göteborg. Åker 29 oktober, efter skolan. För denna helg ska jag på dop, mitt kusinbarn skall döpas :) Sedan helgen efter skall jag förmodligen gå på museum. Skall se på Terrakottaarmén, i Bergsrummen, med mamma och farmor tror jag. Är nog lite intressant tror jag ^^ Skall äta middag, sedan skall jag se på Paradise Hotel och kanske göra en logg till idrotten. Får se om jag orkar. Skall ändå upp relativit tidigt imorgon när jag skall åka in till Eriksdalsbadet innan skolan så! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0