Tränat och ätit lunch...

Shit körde stenhårt idag xD Mina armar höll på att sprängas eller nått kändes det som, fast det är en härlig känsla :) Sen körde jag fyra magövningar! Så jag lär väl vara slut ikväll/imorgon, fast jag hoppas på att jag skall orka åka iväg och simma imorgon :) På torsdag skall jag ha en personlig tränare på gymmet, det ingår två instruktioner i 12 månaders kortet. Så tänkte nu när man inte har Conny där som kan visa en övningar så får väl en sån "kråka" visa ^^ Åt precis lunch också, kallrökt lax, namnam! Älskar lax xD Jag skulle säkert kunna leva på kyckling, lax och skaldjur i resten av mitt liv om jag fick bestämma. Ikväll så skall jag och min syster äta thaimat, gott. Sedan skall vi tjocka oss med godis, namnam ^^ Mamma och pappa åkte precis iväg, de skulle på en föreställning sedan skall de gå ut och äta med några bekanta. Ska snart hoppa in i duschen, men först skall jag nog städa rummet lite, måste dammsuga, var ett tag sedan (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0