Sverige sög, domarn sög, Holland dög...

Haha rubriken säger väl det mesta. Skit tråkig fotbollsmatch. Holland gjorde det som de skulle och det var att göra fyra mål. Sedan behövde de inte göra så mycket mer. Sverige kom igång när det var ca 15 - 20 min kvar av matchen, lite sent att vakna till liv då! Aja, jag sa det tidigare att jag inte trodde att Sverige skulle ha någon chans. Har precis skickat in en uppgift till idrotten och innan var det svenska c. Nu måste jag skriva en loggbok om ett projektarbete som vi har i skolan. Skit tråkigt, känns som att vi inte gör annat än att skriva loggböcker. Imorgon har jag heldag, börjar 08.30 och slutar 15.55. Fast vi har bara tre lektioner och ett hål på tvåtimmar. Nä nu måste jag ta och skriva sen skall jag se om jag ens orkar läsa någonting idag, är grymt trött ^^ Känns som att ögonlocken skall stängas närsomhelst.

Sov så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0