Skola, prov, promenad...

Idag så gjorde vi inte direkt något speciellt i skolan. Jobbade på ett grupparbete, pratade om sömnvanor osv. Sedan slutade vi 12.25, då stack jag och några tjejer i klassen till thai stället och åt lunch. Sedan 14.00 så var det genomgång i ett klassrum om fritidens historia. Klassen skrev detta prov för jättelänge sedan, men då hade jag bihåleinflammation och var hemma. Så idag fick jag skriva det vid 16.00 så får hoppas på ett mvg. Det var väldigt lätt så. När jag kom hem så gick jag mamma och pappa ut och gick en promenad i rask takt i skogen. Skönt. Vi skall nog snart äta. Blir pyttipanna. Imorgon i skolan skall vi ha programdag, då skall alla från barn och fritidsprogrammet och omvårdnad träffas och lyssna på två föreläsningar och se på kortfilmer. Föreläsningarna kommer handla om översvämningen i Paktistan och hur människorna har det där. Sedan var det en annan om en som jobbade i Kenya eller något annat land i Afrika, som ska prata hur det är i slummen. Tror det kan bli rätt så intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0