Plugg...

Det märks att det snart är lov, för just nu är det ganska många uppgifter som skall vara klara till denna vecka. Fast lärarna har även varit snälla och skjutit upp tiden till några dagar efter lovet. För en stund sedan intervjuade jag min syster, om hur det var att bo i Belgien osv. Sedan håller jag nu på att plugga till en powerpoint presentation. Som jag och min grupp skall redovisa imorgon. Fast jag kan nog det mesta redan. Det är mer ordningen jag skall få in lite mer. Vi har läxförhör på fredag, fast det har vi redan gjort i idrott och hälsa A. Det är HRL (hjärt- och lugnräddning) fast nu skall vi ha det i arbetsmiljö och säkerhet. Så det är det inte så mycket plugg till, för jag har redan fått MVG i det momentet på idrotten ^^ Den tar slut nu. Idag var vår sista idrott och hälsa A lektion. Hon sa att jag ligger på VG - MVG nivå, så min sista uppgift som jag gjorde idag skulle nog få väga för vad jag skall få. Efter lovet börjar B kursen. Intressant ^^ Tråkigt väder det är ute! Vill ha sommar. Fast det är lång tid kvar och innan skall jag hinna fylla 18 på våren! :D Då jävlar skall jag tatuera mig, vill helst göra det den dagen jag fyller 18. Sedan skall jag ut med mina syskon plus Conny på någon rockbar! Lär nog bli roligt! :) Fast de kommer säkert bjuda mig på massa alkohol! Och jag som inte dricker det ^^ Haha! :) Känns som man "läker" ganska fort ifrån att vara singel. Det var ganska bra idag, förutom när jag skulle åka hem, då blev det ganska jobbigt. Fast sen har jag bara försökt att tänka positivt, fast innerst inne hoppas jag verkligen på att vi skall bli tillsammans igen, för du är den enda jag vill ha! :( ♥ Kärleken kan verkligen vara helt underbar, sedan kan den vara som en kniv i hjärtat. Sjukt ändå. Haha, vad var det här för positiva tankar?! :O
Nä nu skall jag nog ta och göra lite annat, titta lite på tv och ta och läsa. :) Orkar inte plugga mer idag i alla fall :) Hm, undra vad man skall göra på höstlovet nu då? För jag har ingen lust att åka ner till Göteborg. Jag tror att vi båda behöver en stund för oss själva. Ifall det bara hade varit över en helg hade det varit lättare, men nu är det 9 dagar. Blir väl säkert att man tränar och tar det lugnt mest, samlar krafter inför resterande tiden som är kvar tills det blir en ny termin. Tiden går fort ändå, har snart gjort hälften av min gymnasietid, skönt! :) Än så länge så har jag bara VG - MVG i alla ämnena. Har som mål att uppnå minst VG i alla ämnen förutom B kurser, som matte och engelskan. Svenska B borde jag lyckas med minst ett VG, förhoppningsvis C kursen med. Jäkla massa text det blev denna gång då ^^



Säger god natt nu i alla fall! :)
Sov så gott
!

Kommentarer
Postat av: elise

Gryyymmt Agneta :-D, jag hade också det som mål sen kom matten hehehe. ;) Men hoppas (och jag tror) att du klarar det!



Låter som ett skönt lov ändå, du kanske behöver vara själv och tänka just nu <3

2010-10-30 @ 11:52:42
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/
Postat av: Agneta

Sv Elise: Haha, den där matten är ju bara bajs, fast det vi pratar om nu är lätt, det är typ konjugat?regeln och kvadsomethingregeln xD Jo jag hoppas på det, fast man vet ju inte hur kurserna är sen, men just nu går det perfa bra :D Jo det lär nog gå bra xD

2010-10-30 @ 14:00:02
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0