Nu ser det okej ut...

På rummet, har fortfarande lite småplock kvar att fixa. Men det är inga kläder på golvet och jag har en bäddad säng ^^ Köpte lite saker idag när jag var i centrum. Köpte en blond hårfärg så jag skall väl färga det någon dag. Kanske imorgon. Fast jag blev jättesugen på att färga det lila när jag såg den färgen. Fast jag skulle ha ångrat mig efter ett tag. Nu när min blonda hårfärg börjar bli bättre! Sedan köpte jag ett "mirakel-kit" som skall hjälpa till med nagelväxten och göra så det inte är mjuka längre. Får se om det funkar. Vill mest bara att de inte skall vara så himla mjuka som de är ^^ Nä nu skall jag fortsätta lyssna på bra rockmusik och städa!


Kommentarer
Postat av: luffi

Hey!



Kikade förbi och tänkte jag slänger in en liten kommentar när jag ändå är här!



Allt bra!? Kramar Luffi.se

2010-10-02 @ 22:28:27
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0