Intervjuer...

Tror jag att det stavas. Har jag i alla fall haft en jäkla massa idag ^^ Hela tre stycken på olika platser i Haninge kommun. På fritidsförvaltningen, kulturhuset och Brandbergens fritidsgård. Gjorde detta för ett skolarbete i kursen fritidskunskap. Fast vi kommer få kompledigt lite senare, vilket är bra i alla fall. Sedan har jag gjort en skoluppgift eller två till idrotten. Nu har jag ingen som är akut som behöver göras i alla fall skönt ^^ Till middag ikväll så blir det pappas pannkakor, de är jättegoda, men det var länge sedan som han gjorde det, brukar jämt vara mamma. Hennes är också goda däremot ^^ Sen skall jag och mamma ha tvättstugan vid 19.00 till 22.00. Bajs tråkigt, plus att det är mycket tvätt idag också! Fy fabian ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0