Ingen idé att hänga läpp...

Utan man får tänka så positivt som möjligt. För Conny finns ju fortfarande kvar i mitt liv, han har ju inte försvunnit någonstans och det är nog det som betyder mest i alla fall! Det börjar redan kännas bättre för varje timme som går. För man försöker tänka på annat och även på alla minnen han och jag har, fast ibland blir även minnena jobbiga för man kommer sakna de stunderna så mycket. :( Var i alla fall iväg med mamma och min syster och åt en glass förut, den var väl okej god. Åt en banansplit, men det brukar väl vara marränger i en sådan? För det var det inte! Det svider på huden, för många tårar har runnit ner för den, inget mysigt. Familjen stöttar mig, vännerna med. Även Conny! Jag skall nog ta och lägga mig i sängen och se på pardise hotel innan jag skall sova. Börjar 9.00 imorgon och slutar 15.50 eller något sådant. Imorgon måste ganska mycket plugg göras också!

Sov så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0