Hej :)

Har skit ont i min vänstra biceps ;(  Kan inte ha den längs med kroppen, då gör det skit ont, utan den måste vara lite böjd hela tiden, irriterande! Fast har precis tagit på tiger balsam så får hoppas att det funkar! Var i centrum tidigare med mamma. Köpte en present till mitt kusinbarn. Han har precis fyllt år, eller för en månad sedan och nu skall han döpas på söndag. Så jag köpte ett par jeans som är svarta och rockiga ^^ Sedan en rutig skjorta också ^^ Haha, kanske inte de bästa kläderna för en 1 år och 1 månad barn. Fast de var coola tyckte jag! :) Såg ett par skit snygga boots/kängor på din sko också, som jag hoppas på att mamma vill pröjsa åt mig ^^ Man kan alltid hoppas på det i alla fall ^^ Har läxförhör imorgon och jag har inte pluggat ett skit ^^ Ska läsa lite innan jag skall sova, sedan på tåget/bussen imorgon när jag åker till skolan! Minns ändå det mesta vi pratade om. Kunde inte träna idag heller. Min biceps skulle förmodligen gå sönder helt då. Det skulle inte vara så roligt. Fast jag hoppas på att den är läkt till imorgon, fast det kan jag nog bara drömma om! Fast jag kan alltid träna benen, då är det inga armar som jobbar så! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0