Har precis...

Färgat håret! :D Det blev bra tyckte jag, jätteljust! Precis som jag ville ha det. Vissar hur det blev imorgon, för idag är jag inte på fotohumör. Imorgon kommer vi vara tvungna att börja en timme tidigare, istället för bara skippa MT lektionen på slutet! Blir så arg, så vi måste äta lunch redan vid 10.30 imorgon, taskigt alltså! Får se vad man hittar på, på lovet nu när man inte skall ner till Göteborg! Min systers kille kommer på måndag så blir väl att man får umgås med honom. För hon kommer jobba och då är det bara jag hemma. ^^ Sedan har jag och Sandra sagt att vi skall träffas. Sedan funtar familjen att gå på boulebar nästa helg, äta middag där och spela boule, haha ^^ Har varit där en gång tidigare, då fick vi bara en bana på 30 min. Då var det jag, Conny och föräldrarna som spelade. Haha och Conny hade värsta nybörjarturen och får klotet typ en cm från den lilla bollen. Det var första gången han spelade det och hans första kast ^^ Jag och Conny vann mot föräldrarna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0