God morgon

Vaknade för lite mer än en timme sedan. Fast jag hade ingen lust alls att vakna då, ville sova längre! Ska snart ta och duscha. Sedan skall jag följa med mamma till centrum. Ska fixa doppresent till mitt kusinbarn. Han skall döpas nästnästa helg. Sedan skall jag ta och städa på rummet, igen! Men det är mest bara kläder som ligger på golvet. Fast jag funderar på att göra en storstädning av rummet. Idag fyller även min pappa år, så grattis till honom! Samt att jag och Conny har varit tillsammans i 3 år och 5 månader idag. ^^ Nästa helg skall han komma upp också. Nä nu skall jag gå och duscha och bli människa! :)


Kommentarer
Postat av: elise

Heey Grattis till din pappa! :D

Asså jag kommer fortfarande ihåg första gången ni skulle träffas, skitglad för dig att det har hållit så bra! :D <3

2010-10-02 @ 15:32:41
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0