God morgon!

Vaknade för en stund sedan :) Har ätit frukost. Åt kallröktlax och knäckebröd ^^ Var inte direkt sugen på någonting. Vet inte riktigt vad jag skall hitta på nu på förmiddagen. För det spöregnar ute. Ville gå ut och gå och prova hur skorna och stavarna är. Fast jag har ingen lust att göra det i detta väder. Så jag kanske tar och tittar på lite inspelade program som jag vill se. Eller så tar jag mig ett varmt bad. För det var länge sedan jag gjorde, brukar bara duscha annars. Får se vad jag gör. ^^ Skall åka iväg till Stadion senare och se på när Djurgården - ellos spelar. Hoppas Djurgården vinner. Tur att man har tak över huvudet, så man slipper få regnet på sig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0